donderdag 29 mei 2014

Tattoos

Tatoeages zijn altijd iets geweest waar ik van gedroomd heb. Kleine uitspraken die een hele grote betekenis hebben. Of een afbeelding waar je veel herinneringen aan hebt.

Vaak heb ik tekeningen gemaakt die ik heel erg graag wil als tatoeage. Ik wil niet hele grote maar ook weer niet hele kleintjes die je niet ziet. Ik heb wat uitgeprobeerd, zoals in de afbeeldingen al te zien is.

1 ding wat ik sowieso wil laten tatoeëren, is de tekst die op mijn opa's graf staat. Mijn opa was als een tweede vader voor me, hij blijf ook altijd bij me en dit is een extra ding zodat hij altijd bij me blijft. "Wanneer mijn bloed inkt zou zijn, en mijn hart een inktpot. zou ik me met he bloed uit mijn aderen, schrijven dat ik van je houd"

Ik kom er alleen niet uit waar ik het moet laten zetten. Hebben jullie ideeën? Laat het hieronder weten asjeblieft. Ik kan jullie hulp nu heel goed gebruiken!





5 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven! Is het niet iets voor op je zij? Kan ook heel mooi zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Jah daar dacht ik inderdaad ook aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik denk inderdaad dat het ook mooi is op je zij! Ik heb zelf een veer op m'n zij (ribben) hihi. Fijne plek voor zoiets omdat die niet door iedereen gezien wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad! Het is niet zichtbaar door je kleding maar je weet toch dat het er zit. Wat gaaf zo'n veer! Dat heb ik ook altijd heel erg mooi gevonden

      Verwijderen