zaterdag 10 mei 2014

Beginner

Bloggen is nieuw voor me. Ik weet dus niet goed wat ik doe. Maar ik hoef niet zo zeer iets met deze blog te bereiken. Ik wil alleen laten zien wat het leven met je kan doen, op welke manieren je je leven kan beschrijven, hoe je emoties kan uitdrukken.

Ik doe dat door middel van tekenen en schilderen. Ik teken al vanaf mijn 10e en schilderen doe ik sinds de brugklas (11 a 12 jaar oud). Ik zeg niet dat het de beste tekeningen zijn, maar ik druk mijn emoties er wel in uit. 

Schilderen en tekenen kan je leren, je hoeft het niet in je te hebben, maar een beetje creativiteit en fantasie kan handig zijn. De eerste keer gaat het altijd fout, maar als je het steeds vaker doet, ontdek je ook weer handige dingetjes die het tekenen makkelijker maken. Ik ben begonnen met overtrekken, daarna werd het alleen overtrekken van de hoofdlijnen en de schaduw en details begon ik zelf te doen.

Ik dank iedereen die mij op weg wil helpen met deze blog en ik geef graag advies over van alles en nog wat. Stel gerust vragen en blijf altijd positief ;) en onthoud, niet perfect is ook goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten