vrijdag 16 mei 2014

Most precious thing

Hebben jullie ook iets waar jullie zo ontzettend veel van houden? Of zo ontzettend leuk vinden dat je het gewoon MOET hebben? Is het je huisdier, is het een klein souvenirtje, zijn het een paar schoenen, een kledingstuk?

Bij mij is dat het Volkswagen busje van tegenwoordig. Het busje is al best oud, maar degene die tegenwoordig rondrijden zijn zo gaaf! Een aantal jaar geleden ging ik naar de kermis en won ik een speelgoed busje. Dat speelgoed busje heb ik dit compleet veranderd en een andere look gegeven. Mijn favoriete kleur toegepast, wat leuke kleine details en natuurlijk het teken van de Volkswagen busjes.

Hiermee wil ik later als ik mijn rijbewijs heb in rondrijden, no matter what. Het zijn de meest relaxte busjes die ik ooit heb gezien.

Hebben jullie ook iets waar jullie zo gelukkig van worden? Als je wilt, meld het hieronder en kijk of je een mogelijkheid ziet om een droom waar te kunnen maken.






 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten