dinsdag 13 mei 2014

Broken heart

Het is nooit leuk om een gebroken hart te hebben. Of het nou door een leugen van je naasten komt, of dat je vriendje een ander heeft gevonden, of dat je iemand voorgoed kwijt bent. Een gebroken hart doet altijd pijn.

Mijn opa stierf 3 jaar geleden, 5 mei 2011. In mijn jongere jaren was hij als een tweede vader voor me. 's Avonds altijd boekjes voorlezen met zijn eigen lantaarn en dan mocht ik altijd de kaars uitblazen als ik moest gaan slapen. Zijn speciale treinen horloge vergeet ik ook nooit meer. Als je op een knopje drukte hoorde je het geluid van een trein. De dingen die hij zei en die ik dan moest aanvullen was een standaard ding voor me geworden.

Het verlies was voor iedereen groot en het is nu nog steeds gevoelig. Op dit verhaal heb ik dit schilderij gebaseerd. Iemand die voorgoed uit je leven is, doet het meeste pijn. Maar van binnen blijft hij altijd leven.


Als je een gebroken hart hebt, moet je afleiding zoeken. Ik zoek met schilderijen en tekeningen mijn afleiding. Wat is jouw beste afleiding? Meld het hier onder als je wilt

1 opmerking:

  1. gaaf ik wil ook mijn hobby uitbreiding naar werk.

    Heel mooi blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen