maandag 26 mei 2014

I-Catchy

Er komen steeds meer shops online en steeds minder mensen gaan nog naar de stad voor hun kleding. Bekende daarvan zijn bijvoorbeeld bol.com, zalando.nl of weet ik veel wat nog meer.

Deze shops bieden ons veel meer dan dat je in de winkel kunt vinden. De meeste shops zijn ook echt ergens in Nederland te vinden, maar sommige (zoals zalando) vind je niet als winkel ergens in een stad. 

1 van mijn favoriete websites is icatchy.com. Voor mensen die wat hipster achtig zijn is het dé perfecte website! Maxi dresses, cropped tops en nog veel meer! Het is ook de eerste shop die ik ken waarbij je dromenvangers kunt kopen, en dromenvangers zijn iets waar ik ontzettend veel van hou. 

Er is een jurk waar ik echt verliefd op ben geworden. Nu heb ik helaas geen geld, maar als ik weer geld heb ga ik deze jurk meteen bestellen. De "Tie Dye Maxi Dress" (link: http://www.icatchy.nl/products-page/clothes/2804-2/) luchtig voor in de zomer, maar toch ook draagbaar voor bij minder zomerige dagen. Dé perfecte jurk <3

Ik raad het jullie aan om er een kijkje te nemen en hou je portemonnee goed vast, want het geld vliegt er uit! In positieve zinnen natuurlijk, want je krijg er iets moois voor terug


-Logo van I-Catchy-

Link naar de webshop: http://www.icatchy.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten