zondag 11 mei 2014

Stress

Examenstress is een van de meest voorkomende stress die er is. Ik heb er nu ook erg veel last van. Zelf ben ik ook wel een beetje een grote stresskip, maar dat doet er niet toe. Stress is een van de normaalste dingen in je leven. Een beetje stress is ook wel goed voor je, dat zorgt er voor dat je meer oplet en preciezer kan werken, maar teveel stress is slecht voor je

Als je voor je examen zit te leren, neem dan om het uur of om de 2 uur even pauze. Ga niet achter elkaar door zitten leren want dan neem je toch niks meer in je op. Als je pauze neemt, moet je even iets afleidend doen.

Wat ik gedurende deze 2 weken heb gedaan tussen het leren van mijn examens, is uiteraard tekenen, of een film kijken. Sommige tekeningen heb ik gemaakt op basis van de films die ik heb gekeken. Zoals Frozen! De beste Disneyfilm ever! Kleine Olaf vrolijkte me weer helemaal op. Je tekening hoeft niet perfect te zijn, als het maar afleidend was.

Goodluck voor iedereen die examens heeft!


1 opmerking: