dinsdag 17 juni 2014

Camera

Ik heb al heel lang geen berichten meer geplaatst, maar dat komt omdat ik bezig was met examens en zo in de stress zat dat ik het totaal vergeten was. Maar! Uiteindelijk heeft het wel iets opgebracht! Ik ben dik geslaagd voor mijn havo diploma!


Nu over hetgene waar deze post eigenlijk over gaat. Ik heb voor mijn slagen mijn eigen Nikon D3200 spiegelreflexcamera gekregen. Ik hou niet alleen maar van tekenen, maar ook van fotografie.


Je hebt zoveel verschillende camera's dat ik ze niet eens allemaal op kan noemen. Maar je kan met allemaal hele leuke foto's maken als je de goede techniek maar kent. Je kan gewoon wat klikken op de knop en dan heb je een foto, maar je kan ook spelen met het licht, met scherp en onscherp, je kan je camera wat schuin houden maar je kan ook zelf het beeld wat veranderen als je bijvoorbeeld foto's wilt maken van mensen of dieren.

Later wil ik er echt een grote hobby van maken, net zoals mijn vader. Van mijn eigen camera heb ik altijd gedroomd, en die droom is nu waargemaakt.


Deze tekening heb ik gemaakt toen de camera nog maar een droom was, maar het is uiteindelijk dus geen Canon, maar een hele mooie kleine Nikon spiegelreflexcamera geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten